Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 27
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
chyba była to ironia, bowiem gdzie indziej napisał z pełną nonszalancją, że "nikt już nie powinien poświęcić sztuce żadnej uwagi". Jego instalacje po prostu "jarzą się bez słów".

Jeśli żyjemy w czasach zagubienia i chaosu, to Tate Modern daje wytchnienie w sali nazwanej Struktury dla Przetrwania wypełnionej czymś na kształt schronów. Na pewno są to - jak chce katalog, utopijne formy habitatu, ale nie wiadomo, czy chodzi o cele pustelników czy namioty nomadów, czy wezwanie do wszystkich, by się opamiętali. W takich instalacjach specjalizuje się Amerykanin Absalon Zittel (1964 - 1993) i starszy od niego Włoch Mario Merz (ur. 1925), który przed sześciu
chyba była to ironia, bowiem gdzie indziej napisał z pełną nonszalancją, że "nikt już nie powinien poświęcić sztuce żadnej uwagi". Jego instalacje po prostu "jarzą się bez słów".<br><br>Jeśli żyjemy w czasach zagubienia i chaosu, to Tate Modern daje wytchnienie w sali nazwanej Struktury dla Przetrwania wypełnionej czymś na kształt schronów. Na pewno są to - jak chce katalog, utopijne formy habitatu, ale nie wiadomo, czy chodzi o cele pustelników czy namioty nomadów, czy wezwanie do wszystkich, by się opamiętali. W takich instalacjach specjalizuje się Amerykanin Absalon Zittel (1964 - 1993) i starszy od niego Włoch Mario Merz (ur. 1925), który przed sześciu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego