mp <br> p, A solo soli, S solo soli, s. 33/34), Ingemisco (Adagio, pp, chór: A-B-S-T <br> korespondencja ścieśniona, s. 35-37), Qui Mariam (Andante mesto, mp, soli: <br>A-T-S-B korespondencja ścieśniona, s. 37-38), Preces meae (Meno mosso, p, <br>soli: B-T-A-S korepondencja ścieśniona, s. 39), Offertorium (Hostias. Andantino, <br>mp, B solo, następnie korespondencja ścieśniona soli: A-T-S-B, s. 69), Benedictus <br>(Andante cantabile, soli s. 81-85/86; część rozbudowana, podobnie jak Kyrie <br>i zróżnicowana fakturalnie). Maliszewski w narracji z korespondencją motywiczną <br>starannie różnicuje materiał motywiczny: od struktur pieśniowych (krótkich), <br>niekiedy "litanijnych