Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Problem efektywności w początkowym etapie kampanii polega na osłabieniu wpływu informacji konkurencyjnch i wprowadzeniu komunikatu reklamowego w pole percepcji odbiorcy. Stadium wprowadzające odnosi się do tych ekspozycji przekazu, w czasie których następuje stopniowe pogłębianie poziomu przetwarzania kodowanych informacji, aż do osiągnięcia poziomu pozwalającego na pełne przetwarzanie informacji na poziomie cech semantycznych. W stadium informacyjno-perswazyjnym następuje tworzenie interpretacji treści wiadomości odnoszących się do indywidualnych doświadczeń odbiorcy. Może także następować planowanie działań w stosunku do produktu lub marki.
Stadium przypominające jest związane z redukcją procesu zapominania utrwalonych w poprzednich etapach treści, a także utrzymaniem kontynuacji przebiegu procesu komunikacji, aż do rozpoczęcia kolejnej
Problem efektywności w początkowym etapie kampanii polega na osłabieniu wpływu informacji konkurencyjnch i wprowadzeniu komunikatu reklamowego w pole percepcji odbiorcy. Stadium wprowadzające odnosi się do tych ekspozycji przekazu, w czasie których następuje stopniowe pogłębianie poziomu przetwarzania kodowanych informacji, aż do osiągnięcia poziomu pozwalającego na pełne przetwarzanie informacji na poziomie cech semantycznych. W stadium informacyjno-perswazyjnym następuje tworzenie interpretacji treści wiadomości odnoszących się do indywidualnych doświadczeń odbiorcy. Może także następować planowanie działań w stosunku do produktu lub marki. <br>Stadium przypominające jest związane z redukcją procesu zapominania utrwalonych w poprzednich etapach treści, a także utrzymaniem kontynuacji przebiegu procesu komunikacji, aż do rozpoczęcia kolejnej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego