Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
a efekt zwiększenia poziomu zaangażowania jest pośrednim skutkiem kampanii reklamowej. Dominacja niskiego poziomu zaangażowania występuje też na poziomie podejmowania decyzji konsumenckich wobec przeważającej ilości klas produktów będących przedmiotem częstego zakupu.
Jeśli odnieść jakość przetwarzania do koncepcji Craika i Lockharta uzależniających zapamiętanie od przetwarzania informacji na poziomie cech fizycznych, przestrzennych lub semantycznych komunikatu, a także odniesień indywidualnego doświadczenia odbiorcy w sytuacjach niskiego zaangażowania, wiadomość reklamowa nie osiąga poziomu odbioru semantycznego. Zapamiętana zostaje mniejsza ilość informacji w sposób mniej trwały w porównaniu z percepcją na poziomie semantycznym i wyższym. Powoduje to wzrost znaczenia częstości ekspozycji komunikatu oraz stosowania przy tworzeniu wiadomości reklamowej kodów
a efekt zwiększenia poziomu zaangażowania jest pośrednim skutkiem kampanii reklamowej. Dominacja niskiego poziomu zaangażowania występuje też na poziomie podejmowania decyzji konsumenckich wobec przeważającej ilości klas produktów będących przedmiotem częstego zakupu. <br>Jeśli odnieść jakość przetwarzania do koncepcji Craika i Lockharta uzależniających zapamiętanie od przetwarzania informacji na poziomie cech fizycznych, przestrzennych lub semantycznych komunikatu, a także odniesień indywidualnego doświadczenia odbiorcy w sytuacjach niskiego zaangażowania, wiadomość reklamowa nie osiąga poziomu odbioru semantycznego. Zapamiętana zostaje mniejsza ilość informacji w sposób mniej trwały w porównaniu z percepcją na poziomie semantycznym i wyższym. Powoduje to wzrost znaczenia częstości ekspozycji komunikatu oraz stosowania przy tworzeniu wiadomości reklamowej kodów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego