Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
25 dni.

- Coś w tym jednak musi być, że bez testów nie obywają się najwięksi, czyli ci, którzy mają największą publiczność - mówi o badaniach ks. Kazimierz Sowa, prezes katolickiego radia Plus. Ks. Sowa zdaje sobie sprawę, że jego Plus to mała mrówka w porównaniu z potentatami, ale nawet ta mrówka, skądinąd też walcząca na rynku reklamy, musiała się sformatować. Sformatować, czyli dostosować projekt emitowanych treści do zakładanych oczekiwań odbiorcy.

O formatach radiowych zaczęło się u nas mówić po 1993 r., czyli po rozdaniu pierwszych koncesji dla nadawców prywatnych, bo właśnie stacje komercyjne utrzymujące się ze sprzedaży czasu antenowego reklamodawcom muszą trafiać
25 dni.<br><br>- Coś w tym jednak musi być, że bez testów nie obywają się najwięksi, czyli ci, którzy mają największą publiczność - mówi o badaniach ks. Kazimierz Sowa, prezes katolickiego radia Plus. Ks. Sowa zdaje sobie sprawę, że jego Plus to mała mrówka w porównaniu z potentatami, ale nawet ta mrówka, skądinąd też walcząca na rynku reklamy, musiała się sformatować. Sformatować, czyli dostosować projekt emitowanych treści do zakładanych oczekiwań odbiorcy.<br><br>O formatach radiowych zaczęło się u nas mówić po 1993 r., czyli po rozdaniu pierwszych koncesji dla nadawców prywatnych, bo właśnie stacje komercyjne utrzymujące się ze sprzedaży czasu antenowego reklamodawcom muszą trafiać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego