Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wszystkich krajach UE z wyjątkiem Portugalii. W latach 19811986 liczba ta spadła z 2,8 do 2,7. Liczbę gospodarstw domowych w wybranych krajach Unii Europejskiej i ich wielkości przedstawia tabl.14.
Siła nabywcza konsumentów ma swoje odzwierciedlenie w ich wydatkach na różne produkty. Poziom tych wydatków jest przedstawiony w tabl.15. Celem pełniejszej analizy należy przedstawić dynamikę tych wydatków w podziale na różne ich grupy, co jest zawarte w tabl.16. Najbardziej widoczna zmianą w strukturze konsumpcji był spadek udziału wydatków na żywność, co wynika, jak można sądzić, z niskiej elastyczności popytu na żywność oraz ze stosunkowo wolnego wzrostu cen
wszystkich krajach UE z wyjątkiem Portugalii. W latach 19811986 liczba ta spadła z 2,8 do 2,7. Liczbę gospodarstw domowych w wybranych krajach Unii Europejskiej i ich wielkości przedstawia tabl.14.<br>Siła nabywcza konsumentów ma swoje odzwierciedlenie w ich wydatkach na różne produkty. Poziom tych wydatków jest przedstawiony w tabl.15. Celem pełniejszej analizy należy przedstawić dynamikę tych wydatków w podziale na różne ich grupy, co jest zawarte w tabl.16. Najbardziej widoczna zmianą w strukturze konsumpcji był spadek udziału wydatków na żywność, co wynika, jak można sądzić, z niskiej elastyczności popytu na żywność oraz ze stosunkowo wolnego wzrostu cen
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego