Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 20
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1980
sytuacji chronicznego braku części zamiennych, które powinny być dostarczane przez "Konstal" jak i przemysł elektrotechniczny, a zwłaszcza Zakłady "Dolmel" i "Elta", produkujące elektryczne wyposażanie taboru trakcyjnego.

Brak taboru uniemożliwia praktycznie rozwój sieci tramwajowej, której długość od lat utrzymuje się na nie zmienionym poziomie ok. 920 km. Dostosowany do aktualnej produkcji taboru przewidywany w dotychczasowych programach wzrost długości tej sieci do ok. 1120 km w 1985 r. i ok. 1220 km w 1990 r., należy uważać za minimalny. Powiększenie sieci nawet przy niepowiększeniu ilości taboru pozwoliłoby rozgęścić ruch tramwajów, co umożliwiłoby pewne zwiększenie prędkości przewozów.

Należy dążyć do budowy komunikacji tramwajowej w
sytuacji chronicznego braku części zamiennych, które powinny być dostarczane przez "Konstal" jak i przemysł elektrotechniczny, a zwłaszcza Zakłady "Dolmel" i "Elta", produkujące elektryczne wyposażanie taboru trakcyjnego. <br><br>Brak taboru uniemożliwia praktycznie rozwój sieci tramwajowej, której długość od lat utrzymuje się na nie zmienionym poziomie ok. 920 km. Dostosowany do aktualnej produkcji taboru przewidywany w dotychczasowych programach wzrost długości tej sieci do ok. 1120 km w 1985 r. i ok. 1220 km w 1990 r., należy uważać za minimalny. Powiększenie sieci nawet przy &lt;orig&gt;niepowiększeniu&lt;/&gt; ilości taboru pozwoliłoby rozgęścić ruch tramwajów, co umożliwiłoby pewne zwiększenie prędkości przewozów.<br><br>Należy dążyć do budowy komunikacji tramwajowej w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego