Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3 (33) marzec
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
bolidem np. na środek Atlantyku?

Parada naciągaczy

Świetną robotę wykonali fachowcy od marketingu. Wokół regat The Race i ich sponsorów przez dwa lata było tak głośno, jakby chodziło o dziewiczy lot na Księżyc. Dziesiątki ekip, próbne rejsy, rekordowe przebiegi, rekordy prędkości oraz miliony dolarów wpakowane w nowoczesne materiały i wymyślne technologie. O milenijnych regatach było głośniej niż o wszystkich innych imprezach żeglarskich, choć do końca nie było wiadomo, kto wystartuje, na czym i czy całe przedsięwzięcie dojdzie do skutku. Wyścig miał znaleźć się w pierwszej piątce największych wydarzeń sportowych w historii i przyciągnąć miliony telewidzów w ponad 170 krajach. Tort jednak
bolidem np. na środek Atlantyku?<br><br>&lt;tit&gt;Parada naciągaczy&lt;/&gt;<br><br>Świetną robotę wykonali fachowcy od marketingu. Wokół regat The Race i ich sponsorów przez dwa lata było tak głośno, jakby chodziło o dziewiczy lot na Księżyc. Dziesiątki ekip, próbne rejsy, rekordowe przebiegi, rekordy prędkości oraz miliony dolarów wpakowane w nowoczesne materiały i wymyślne technologie. O milenijnych regatach było głośniej niż o wszystkich innych imprezach żeglarskich, choć do końca nie było wiadomo, kto wystartuje, na czym i czy całe przedsięwzięcie dojdzie do skutku. Wyścig miał znaleźć się w pierwszej piątce największych wydarzeń sportowych w historii i przyciągnąć miliony telewidzów w ponad 170 krajach. Tort jednak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego