Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
sferze dystrybucji usług bankowych można spotkać się współcześnie z dwiema przeciwstawnymi tendencjami. Jedna z nich - to rosnące znaczenie obsługi bezpośredniej w szczególności w odniesieniu do skomplikowanych produktów i klientów zamożnych oraz instytucjonalnych. Tendencja druga natomiast - to zmniejszanie się roli obsługi bezpośredniej i rosnące znaczenie obsługi za pomocą home banking. Ta tendencja jest szczególnie widoczna w krajach najwyżej rozwiniętych. Uważa się, że w tym kierunku odbywać się będzie rozwój dystrybucji usług bankowych.
Na zakończenie rozważań dotyczących kanałów dystrybucji produktów banku prezentujemy schemat przedstawiający możliwe ich formy i podział (rys. 7).

3.8. Polityka lokalizacji
Polityka lokalizacji banku jest elementem jego strategii dystrybucji
sferze dystrybucji usług bankowych można spotkać się współcześnie z dwiema przeciwstawnymi tendencjami. Jedna z nich - to rosnące znaczenie obsługi bezpośredniej w szczególności w odniesieniu do skomplikowanych produktów i klientów zamożnych oraz instytucjonalnych. Tendencja druga natomiast - to zmniejszanie się roli obsługi bezpośredniej i rosnące znaczenie obsługi za pomocą &lt;foreign lang="eng"&gt;home banking&lt;/&gt;. Ta tendencja jest szczególnie widoczna w krajach najwyżej rozwiniętych. Uważa się, że w tym kierunku odbywać się będzie rozwój dystrybucji usług bankowych.<br>Na zakończenie rozważań dotyczących kanałów dystrybucji produktów banku prezentujemy schemat przedstawiający możliwe ich formy i podział (rys. 7).<br><br>&lt;tit&gt;3.8. Polityka lokalizacji&lt;/&gt;<br>Polityka lokalizacji banku jest elementem jego strategii dystrybucji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego