Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kolejnych ekspozycji komunikatu. Osoba, która idąc ulicą rzuciła okiem na plakat, w którym zainteresowała ją reakcja atrakcyjnej kobiety na samochód o niewielkich rozmiarach, ma inną świadomość co do cech tego plakatu niż osoba, która przeczytała też zawarty w plakacie slogan o dużym ładunku humorystycznym. Jeśli taka osoba podczas przeglądania gazety trafi na reklamę wykorzystującą związki elementów kodowanych w plakacie, a przy tym slogan okaże się pojemny i ponownie ją rozśmieszy - być może zacznie czytać zamieszczony w reklamie tekst. Spowoduje to, że stan świadomości tej osoby, związany z docierającymi kolejno zapisami tego samego przekazu, znacznie się rozbuduje. Jej stosunek do wiadomości, oprócz
kolejnych ekspozycji komunikatu. Osoba, która idąc ulicą rzuciła okiem na plakat, w którym zainteresowała ją reakcja atrakcyjnej kobiety na samochód o niewielkich rozmiarach, ma inną świadomość co do cech tego plakatu niż osoba, która przeczytała też zawarty w plakacie slogan o dużym ładunku humorystycznym. Jeśli taka osoba podczas przeglądania gazety trafi na reklamę wykorzystującą związki elementów kodowanych w plakacie, a przy tym slogan okaże się pojemny i ponownie ją rozśmieszy - być może zacznie czytać zamieszczony w reklamie tekst. Spowoduje to, że stan świadomości tej osoby, związany z docierającymi kolejno zapisami tego samego przekazu, znacznie się rozbuduje. Jej stosunek do wiadomości, oprócz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego