Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
będzie od łącznego oddziaływania serii wiadomości zapisujących elementy obrazu produktu, zmienności warunków ich odbioru w trakcie kolejnych ekspozycji, częstotliwości docierania komunikatu oraz jego określonej jakości perswazyjnej kształtowanej przez sytuację odbioru wiadomości. Stwierdzenie, że jedne przekazy zostają efektywnie odbierane już po kilkakrotnej ekspozycji, a inne wymagają kilkunastu ekspozycji jest tylko pozornym truizmem.
Istotny staje się więc problem kryteriów wskazujących tendencję tworzenia skutecznych przekazów przy uwzględnieniu pełnej złożoności warunków ich percepcji. Pojawia się kwestia względności tych kryteriów w zależności od skutków wywołanych przez kolejne ekspozycje komunikatów. Zmieniają one zarówno nastawienie odbiorcy wobec przekazu, jak i jakość jego interpretacji. Z perspektywy nadawcy odbiorca pierwszych
będzie od łącznego oddziaływania serii wiadomości zapisujących elementy obrazu produktu, zmienności warunków ich odbioru w trakcie kolejnych ekspozycji, częstotliwości docierania komunikatu oraz jego określonej jakości perswazyjnej kształtowanej przez sytuację odbioru wiadomości. Stwierdzenie, że jedne przekazy zostają efektywnie odbierane już po kilkakrotnej ekspozycji, a inne wymagają kilkunastu ekspozycji jest tylko pozornym truizmem. <br>Istotny staje się więc problem kryteriów wskazujących tendencję tworzenia skutecznych przekazów przy uwzględnieniu pełnej złożoności warunków ich percepcji. Pojawia się kwestia względności tych kryteriów w zależności od skutków wywołanych przez kolejne ekspozycje komunikatów. Zmieniają one zarówno nastawienie odbiorcy wobec przekazu, jak i jakość jego interpretacji. Z perspektywy nadawcy odbiorca pierwszych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego