Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
typu linii rozwoju argumetacji. Przyjęty podział jest pochodną klasyfikacji typów montażu filmowego i z reguły sprawdza się w praktyce także wobec tworzenia utrwaleń tekstu w druku. Istotną rolę pełni także podstawowa klasyfikacja argumentacji związana z określeniem źródła i typu informacji. Wyróżnia ona argumentację jedno- i dwustronną. Nawiasem mówiąc sam proces tworzenia kampanii reklamowej ma strukturę niezwykle zbliżoną do realizacji form telewizyjnych i filmowych, ze szczególnym uwzględnieniem

interdyscyplinarnej pracy zespołowej włącznie. Z tego też powodu wiele rozwiązań warsztatowych typowych dla filmu i telewizji wydaje się niezwykle użyteczne. Sam na przykład często zastanawiam się, dlaczego copywritera nie nazywa się po prostu scenarzystą (dobre
typu linii rozwoju argumetacji. Przyjęty podział jest pochodną klasyfikacji typów montażu filmowego i z reguły sprawdza się w praktyce także wobec tworzenia utrwaleń tekstu w druku. Istotną rolę pełni także podstawowa klasyfikacja argumentacji związana z określeniem źródła i typu informacji. Wyróżnia ona argumentację jedno- i dwustronną. Nawiasem mówiąc sam proces tworzenia kampanii reklamowej ma strukturę niezwykle zbliżoną do realizacji form telewizyjnych i filmowych, ze szczególnym uwzględnieniem<br>&lt;page nr=169&gt;<br>interdyscyplinarnej pracy zespołowej włącznie. Z tego też powodu wiele rozwiązań warsztatowych typowych dla filmu i telewizji wydaje się niezwykle użyteczne. Sam na przykład często zastanawiam się, dlaczego copywritera nie nazywa się po prostu scenarzystą (dobre
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego