Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
prawie natychmiast wprowadzić je rynek. Przewagę konkurencyjną można budować na podstawie niedostępnych dl konkurencji czynników. Do nich należy np. wiedza o własnych klientach. Pozwala on bardziej skutecznie pozyskiwać nowych klientów, proponować im nowe produkty i usługi oraz zapobiegać ich odchodzeniu.
PRKTYCZNE ZASTOSOWANIE CRM
analityczny CRM ma wspomagać realizację strategii firm ubezpieczeniowych. Z punktu widzenia procesów zorientowanych na zarządzanie klientem, uwzględniających tzw. cykl życia klient, można wyróżnić następujące metody realizacji strategii: pozyskanie klientów, zarządzanie lojalnością i wartości obecnych klientów oraz zarządzanie migracjami pomiędzy segmentami mniej i bardziej wartościowymi. Na koniec zaś podejmowane są próby zapobieżenia odchodzeniu klientów. W zależności od fazy cyklu
prawie natychmiast wprowadzić je rynek. Przewagę konkurencyjną można budować na podstawie niedostępnych dl konkurencji czynników. Do nich należy np. wiedza o własnych klientach. Pozwala on bardziej skutecznie pozyskiwać nowych klientów, proponować im nowe produkty i usługi oraz zapobiegać ich odchodzeniu.<br>PRKTYCZNE ZASTOSOWANIE CRM<br>analityczny CRM ma wspomagać realizację strategii firm ubezpieczeniowych. Z punktu widzenia procesów zorientowanych na zarządzanie klientem, uwzględniających tzw. cykl życia klient, można wyróżnić następujące metody realizacji strategii: pozyskanie klientów, zarządzanie lojalnością i wartości obecnych klientów oraz zarządzanie migracjami pomiędzy segmentami mniej i bardziej wartościowymi. Na koniec zaś podejmowane są próby zapobieżenia odchodzeniu klientów. W zależności od fazy cyklu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego