Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
Jeśli chodzi o wykorzystywanie sportu dla reklamy polskich towarów, to w pewnym stopniu występuje ono również. Na stadionach zagranicznych (nie mówiąc o krajowych) pojawiają się co jakiś czas plansze reklamujące marki polskich towarów. Przeważnie są to marki towarów rolno-spożywczych (wódka, szynka). Polscy sportowcy nie reklamują w zasadzie na swych ubiorach żadnych towarów czy usług. Wyjątkiem jest Wojciech Fibak na którego stroju widnieje marka PLL LOT. Na boiskach krajowych w okresie kiedy patronat nad piłkarzami warszawskiej Polonii miały zakłady "Polam", zawodnicy tej drużyny nosili na koszulkach napis "Polonia-Polam", a więc obok nazwy klubu eksponowali nazwę handlową producenta.
Na arenie międzynarodowej
Jeśli chodzi o wykorzystywanie sportu dla reklamy polskich towarów, to w pewnym stopniu występuje ono również. Na stadionach zagranicznych (nie mówiąc o krajowych) pojawiają się co jakiś czas plansze reklamujące marki polskich towarów. Przeważnie są to marki towarów rolno-spożywczych (wódka, szynka). Polscy sportowcy nie reklamują w zasadzie na swych ubiorach żadnych towarów czy usług. Wyjątkiem jest Wojciech Fibak na którego stroju widnieje marka PLL LOT. Na boiskach krajowych w okresie kiedy patronat nad piłkarzami warszawskiej Polonii miały zakłady "Polam", zawodnicy tej drużyny nosili na koszulkach napis "Polonia-Polam", a więc obok nazwy klubu eksponowali nazwę handlową producenta. <br>Na arenie międzynarodowej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego