Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
FIFA i Coca-Coli. W tym przypadku nagrodą za zwycięstwo jest Puchar Coca-Coli. Rola tej firmy polega przede wszystkim na współuczestniczeniu w finansowaniu imprez sportowych, których organizacja pociąga za sobą duże koszty.
W czasie Mundial 78 intensywną reklamę prowadziła również firma kierowana przez Adolfa Dasslera Adidas, znana z produkcji ubiorów i sprzętu sportowego. Hasło reklamowe "Adidas - la marca del Mundial" eksponowane w czasie mistrzostw nie było jednak bezpodstawne. Większość bowiem drużyn narodowych uczestniczących w finałowych rozgrywkach na stadionach Argentyny grała w strojach z charakterystycznymi trzema pasami. Spośród 16 finalistów Mundialu 11 drużyn (Argentyna, Francja, RFN, Węgry, Polska, Tunezja, Brazylia, Szwecja
FIFA i Coca-Coli. W tym przypadku nagrodą za zwycięstwo jest Puchar Coca-Coli. Rola tej firmy polega przede wszystkim na współuczestniczeniu w finansowaniu imprez sportowych, których organizacja pociąga za sobą duże koszty. <br>W czasie Mundial 78 intensywną reklamę prowadziła również firma kierowana przez Adolfa Dasslera Adidas, znana z produkcji ubiorów i sprzętu sportowego. Hasło reklamowe "&lt;foreign&gt;Adidas - la marca del Mundial&lt;/foreign&gt;" eksponowane w czasie mistrzostw nie było jednak bezpodstawne. Większość bowiem drużyn narodowych uczestniczących w finałowych rozgrywkach na stadionach Argentyny grała w strojach z charakterystycznymi trzema pasami. Spośród 16 finalistów Mundialu 11 drużyn (Argentyna, Francja, RFN, Węgry, Polska, Tunezja, Brazylia, Szwecja
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego