Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Glamour
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2003
się przed żadnym argumentem. W lobbingu obowiązuje żelazna zasada: działanie zgodne z prawem i normami społecznymi. Jej złamanie oznacza otarcie się o korupcję, a tego unika szanująca się osoba i firma. - Najlepsze efekty dają bezpośrednie spotkania, a kobieta ma większe zdolności komunikacyjne, lepiej dobiera argumenty. Kobiety postrzegane są jako bardziej uczciwe, czego przykładem są walczące z korupcją Julia Pitera z Transparency International i Grażyna Kopińska, szefowa programu "Przeciw Korupcji" Fundacji Stefana Batorego - mówi socjolog Małgorzata Molęda-Zdziech.
Anna Nietyksza, szefowa firmy doradczej Eficom Consulting, przeprowadzała już kilka kampanii lobbingowych. Jednym z najtrudniejszych zleceń było przekonanie Kościoła, by włączył się do kampanii
się przed żadnym argumentem. W lobbingu obowiązuje żelazna zasada: działanie zgodne z prawem i normami społecznymi. Jej złamanie oznacza otarcie się o korupcję, a tego unika szanująca się osoba i firma. - Najlepsze efekty dają bezpośrednie spotkania, a kobieta ma większe zdolności komunikacyjne, lepiej dobiera argumenty. Kobiety postrzegane są jako bardziej uczciwe, czego przykładem są walczące z korupcją Julia Pitera z Transparency International i Grażyna Kopińska, szefowa programu "Przeciw Korupcji" Fundacji Stefana Batorego - mówi socjolog Małgorzata Molęda-Zdziech. <br>Anna Nietyksza, szefowa firmy doradczej Eficom Consulting, przeprowadzała już kilka kampanii lobbingowych. Jednym z najtrudniejszych zleceń było przekonanie Kościoła, by włączył się do kampanii
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego