Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 03.22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
je wykorzystać, by rzeczywiście poprawić jakość usług, które świadczymy. Narodowa Służba Zdrowia (NHS) nie jest jeszcze takim systemem, jaki chcielibyśmy mieć, ale robimy wszystko, by obywatele odczuli poprawę.
Największą słabością brytyjskiej służby zdrowia są w ocenie ekspertów, również polskich, wielomiesięczne kolejki do mniej lub bardziej skomplikowanych operacji. Czy ten problem udało się już rozwiązać?
Nie do końca. Pacjenci ciągle jeszcze czekają zbyt długo - średnio trzy miesiące - na zabiegi. Jednak niektórzy chorzy, oczekujący na bardzo skomplikowane, specjalistyczne operacje, muszą czekać dużo dłużej. Skracanie kolejek oczekujących to jeden z naszych najważniejszych celów. Kluczem do rozwiązania problemu jest zatrudnienie większej liczby lekarzy i pielęgniarek
je wykorzystać, by rzeczywiście poprawić jakość usług, które świadczymy. Narodowa Służba Zdrowia (NHS) nie jest jeszcze takim systemem, jaki chcielibyśmy mieć, ale robimy wszystko, by obywatele odczuli poprawę.&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;&lt;transl&gt;Największą słabością brytyjskiej służby zdrowia są w ocenie ekspertów, również polskich, wielomiesięczne kolejki do mniej lub bardziej skomplikowanych operacji. Czy ten problem udało się już rozwiązać?&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;&lt;transl&gt;Nie do końca. Pacjenci ciągle jeszcze czekają zbyt długo - średnio trzy miesiące - na zabiegi. Jednak niektórzy chorzy, oczekujący na bardzo skomplikowane, specjalistyczne operacje, muszą czekać dużo dłużej. Skracanie kolejek oczekujących to jeden z naszych najważniejszych celów. Kluczem do rozwiązania problemu jest zatrudnienie większej liczby lekarzy i pielęgniarek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego