Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 02.09 (33)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
nowy tydzień. A szaleństwa również w tygodniu są jak najbardziej wskazane!
PIOTR BOROWIEC

Lepsze są małe sklepy, czy hipermarkety?
Dyskusja Faktu
Sklepiki przegrywają z hipermarketami. Nim nadejdzie czas weekendowych zakupów, zastanówmy się: Czy to jedyny powód bankructwa małych sklepów i czy powinniśmy się martwić ich znikaniem?
Osiedlowe warzywniaki i spożywczaki upadają, bo łatwiej i taniej jest kupować w hipermarketach. Dla zabieganych warszawiaków wielkie zakupy raz w tygodniu to często wygodniejsze rozwiązanie. Z kolei właściciele małych sklepów argumentują, że mają lepszy towar. No i że liczy się osobisty kontakt z klientem. Czy to wszystko prawda?
Fakt, w mediach bez przerwy mówi się
nowy tydzień. A szaleństwa również w tygodniu są jak najbardziej wskazane!<br>&lt;au&gt;PIOTR BOROWIEC&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;Lepsze są małe sklepy, czy hipermarkety?&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;Dyskusja Faktu&lt;/&gt;<br>Sklepiki przegrywają z hipermarketami. Nim nadejdzie czas weekendowych zakupów, zastanówmy się: Czy to jedyny powód bankructwa małych sklepów i czy powinniśmy się martwić ich znikaniem?<br>Osiedlowe warzywniaki i spożywczaki upadają, bo łatwiej i taniej jest kupować w hipermarketach. Dla zabieganych warszawiaków wielkie zakupy raz w tygodniu to często wygodniejsze rozwiązanie. Z kolei właściciele małych sklepów argumentują, że mają lepszy towar. No i że liczy się osobisty kontakt z klientem. Czy to wszystko prawda?<br>Fakt, w mediach bez przerwy mówi się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego