Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2922
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
dzieci niż młodzież.

O zabijaniu wiem z gier
Podobnie samotni są bohaterowie gier komputerowych, z którymi utożsamiają się gracze
Samotny na kosmicznym statku Obcych. Samotny w obcym mieście, opanowanym przez terrorystów. I podobnie jak Linda-Maurer umiejący zabijać ("Co ty, kurwa, wiesz o zabijaniu?". No wszystko, właśnie z gier).
Stopień utożsamiania się z grą jest jednak trochę za mały, aby mówić o bohaterze - wzorcu dla młodzieży. Zarazem gry na ogół uczą, że miasto-państwo, w którym żyjemy, to dżungla, której należy stawić czoło i chwytać się wszystkich sposobów, by przeżyć.
Nawet jeśli młodzi ludzie nie przyznają się, że Wołodyjowskiego zastąpił im
dzieci niż młodzież.<br><br>&lt;tit1&gt;O zabijaniu wiem z gier&lt;/&gt;<br>Podobnie samotni są bohaterowie gier komputerowych, z którymi utożsamiają się gracze <br>Samotny na kosmicznym statku Obcych. Samotny w obcym mieście, opanowanym przez terrorystów. I podobnie jak Linda-Maurer umiejący zabijać (&lt;q&gt;"Co ty, kurwa, wiesz o zabijaniu?"&lt;/&gt;. No wszystko, właśnie z gier).<br>Stopień utożsamiania się z grą jest jednak trochę za mały, aby mówić o bohaterze - wzorcu dla młodzieży. Zarazem gry na ogół uczą, że miasto-państwo, w którym żyjemy, to dżungla, której należy stawić czoło i chwytać się wszystkich sposobów, by przeżyć.<br>Nawet jeśli młodzi ludzie nie przyznają się, że Wołodyjowskiego zastąpił im
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego