Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
ładna porcelana". "Idealna na obiady biznesowe", toteż klienci to "głównie biznesmeni", ale "pasuje też n spotkanie przy świecach". "Doskonałe krewetki, ostrygi, małże". "Warta polecenia" również ze względu na "jakość obsługi i duży wybór win". "Jedna z najlepszych kart win w Poznaniu".
FIGARO

"Klasyczna", "wyszukana" włoska kuchnia. Styl "elegancki, ale miły", "w dobrym smaku". "Jasnobrązowe ściany", "białe obrusy na elegancko zastawionych stołach", "Świeczniki". "Lekko snobistycznie, ale w dobrym tego słowa znaczeniu". "Na biznesowe obiady, kolacje, choć dla mnie to romantyczne miejsce na spotkania we dwoje". Sprawdza się też "na spotkania z przyjaciółmi czy niedzielny obiad". "doskonałe jedzenie i klimat". "Dobry wybór naprawdę smacznych
ładna porcelana". "Idealna na obiady biznesowe", toteż klienci to "głównie biznesmeni", ale "pasuje też n spotkanie przy świecach". "Doskonałe krewetki, ostrygi, małże". "Warta polecenia" również ze względu na "jakość obsługi i duży wybór win". "Jedna z najlepszych kart win w Poznaniu".<br>FIGARO<br>&lt;gap&gt;<br>"Klasyczna", "wyszukana" włoska kuchnia. Styl "elegancki, ale miły", "w dobrym smaku". "Jasnobrązowe ściany", "białe obrusy na elegancko zastawionych stołach", "Świeczniki". "Lekko snobistycznie, ale w dobrym tego słowa znaczeniu". "Na biznesowe obiady, kolacje, choć dla mnie to romantyczne miejsce na spotkania we dwoje". Sprawdza się też "na spotkania z przyjaciółmi czy niedzielny obiad". "doskonałe jedzenie i klimat". "Dobry wybór naprawdę smacznych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego