Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
także zagranicznych eksporterów, można zauważyć, że konsekwencje pojawienia się jednolitej waluty mogą być różnorodne i będą wymagać podjęcia działań dostosowawczych i uwzględnienia tego faktu w strategiach działania na rynku i w konkretnych decyzjach. Trzeba będzie mianowicie dokonać weryfikacji pozycji konkurencyjnej firm i przeanalizować, czy nie wpłynie to na zmianę udziałów w rynku. W związku z przybliżaniem się "godziny zero" w poszczególnych krajach prowadzi się badania dotyczące stosunku przedsiębiorców do tych nowych uwarunkowań, ich przewidywań odnośnie do wpływu na działalność firm i stopnia przygotowania przedsiębiorstw do działania w warunkach jednolitej waluty Unii Europejskiej. Pierwszy efekt wprowadzenia euro to zwiększenie przejrzystości rynku, gdyż stanie
także zagranicznych eksporterów, można zauważyć, że konsekwencje pojawienia się jednolitej waluty mogą być różnorodne i będą wymagać podjęcia działań dostosowawczych i uwzględnienia tego faktu w strategiach działania na rynku i w konkretnych decyzjach. Trzeba będzie mianowicie dokonać weryfikacji pozycji konkurencyjnej firm i przeanalizować, czy nie wpłynie to na zmianę udziałów w rynku. W związku z przybliżaniem się "godziny zero" w poszczególnych krajach prowadzi się badania dotyczące stosunku przedsiębiorców do tych nowych uwarunkowań, ich przewidywań odnośnie do wpływu na działalność firm i stopnia przygotowania przedsiębiorstw do działania w warunkach jednolitej waluty Unii Europejskiej. Pierwszy efekt wprowadzenia euro to zwiększenie przejrzystości rynku, gdyż stanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego