Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
z aktorów i tekstu. W zamian zaproponował nielinearnie ułożone dokumentalne sceny. Tworzą one fascynujący, a często przerażający obraz żyjącej w niebywałym pośpiechu społeczności miejskiej.

Jego wizja odciętej od natury i przytłoczonej technologią ludzkości poruszyła wyobraźnię milionów ludzi. Francis Ford Coppola, który na początku lat 80. był bankrutem i nie mógł wesprzeć filmu finansowo, użyczył do jego promocji swojego nazwiska.

Drugi film z serii pokazywał wpływ rozwoju technologicznego na lokalną kulturę krajów Trzeciego Świata. Jego producentami byli Coppola i George Lucas. Trzecią część firmował kolejny wielki reżyser współczesnego kina Steven Soderbergh. Tym razem Reggio przedstawił wizję zglobalizowanego świata technofaszyzmu końca XX wieku
z aktorów i tekstu. W zamian zaproponował nielinearnie ułożone dokumentalne sceny. Tworzą one fascynujący, a często przerażający obraz żyjącej w niebywałym pośpiechu społeczności miejskiej. <br><br>Jego wizja odciętej od natury i przytłoczonej technologią ludzkości poruszyła wyobraźnię milionów ludzi. Francis Ford Coppola, który na początku lat 80. był bankrutem i nie mógł wesprzeć filmu finansowo, użyczył do jego promocji swojego nazwiska. <br><br>Drugi film z serii pokazywał wpływ rozwoju technologicznego na lokalną kulturę krajów Trzeciego Świata. Jego producentami byli Coppola i George Lucas. Trzecią część firmował kolejny wielki reżyser współczesnego kina Steven Soderbergh. Tym razem Reggio przedstawił wizję zglobalizowanego świata technofaszyzmu końca XX wieku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego