Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
uwagi decyduje więc o cechach informacji, które są efektywnie odbierane i interpretowane, a także sytuuje odbiór na poziomie automatycznym lub kontrolowanym przez odbiorcę.
Poziom zaangażowania określa natomiast jakość percepcji wiadomości w wyniku istotności sytuacji, w jakiej spostrzegany jest przekaz, natężenia postawy odbiorcy wobec wiadomości lub jej elementu, a także może wiązać się z ważnością samego produktu. W wypadku klasycznej kampanii reklamowej ważność ta jest dopiero kreowana - tak więc angażująca funkcja produktu wykorzystywana jest w innych formach promocji lub w kampaniach stanowiących kontynuację poprzednio realizowanych.
Podsumowując - komunikat dociera, jest odbierany, na poziomie skojarzeniowym wraz ze znaczeniami, które łatwo zidentyfikować, następnie interpretowany jest
uwagi decyduje więc o cechach informacji, które są efektywnie odbierane i interpretowane, a także sytuuje odbiór na poziomie automatycznym lub kontrolowanym przez odbiorcę. <br>Poziom zaangażowania określa natomiast jakość percepcji wiadomości w wyniku istotności sytuacji, w jakiej spostrzegany jest przekaz, natężenia postawy odbiorcy wobec wiadomości lub jej elementu, a także może wiązać się z ważnością samego produktu. W wypadku klasycznej kampanii reklamowej ważność ta jest dopiero kreowana - tak więc angażująca funkcja produktu wykorzystywana jest w innych formach promocji lub w kampaniach stanowiących kontynuację poprzednio realizowanych. <br>Podsumowując - komunikat dociera, jest odbierany, na poziomie skojarzeniowym wraz ze znaczeniami, które łatwo zidentyfikować, następnie interpretowany jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego