Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
związane ze swobodą wyboru uczestnictwa lub odmowy uczestnictwa w określonym działaniu, jest dla zmiany postawy kryterium silniejszym.
Związek zaangażowania z natężeniem postawy o pozytywnym ładunku emocjonalnym wpływa modyfikująco zarówno na przebieg działania, jak i jego preparację. Wpływ ten jest tym silniejszy, im większe jest natężenie określonej postawy lub grupy postaw wobec obiektu oraz im wyższy jest stopień nieokreśloności i wieloznaczności informacji odnoszących się do obiektu spostrzeganego w kontekście

rozróżnień wartościujących. Klasyczne badania Hastrofa i Cantrila dotyczące percepcji przekazu filmowego, którego treścią był mecz piłki nożnej rozgrywany między studentami dwóch drużyn akademickich z dwóch uczelni, w których studiowali grający, wykazały istotny wpływ
związane ze swobodą wyboru uczestnictwa lub odmowy uczestnictwa w określonym działaniu, jest dla zmiany postawy kryterium silniejszym. <br>Związek zaangażowania z natężeniem postawy o pozytywnym ładunku emocjonalnym wpływa modyfikująco zarówno na przebieg działania, jak i jego preparację. Wpływ ten jest tym silniejszy, im większe jest natężenie określonej postawy lub grupy postaw wobec obiektu oraz im wyższy jest stopień nieokreśloności i wieloznaczności informacji odnoszących się do obiektu spostrzeganego w kontekście<br>&lt;page nr=59&gt;<br>rozróżnień wartościujących. Klasyczne badania Hastrofa i Cantrila dotyczące percepcji przekazu filmowego, którego treścią był mecz piłki nożnej rozgrywany między studentami dwóch drużyn akademickich z dwóch uczelni, w których studiowali grający, wykazały istotny wpływ
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego