Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
modnych ostatnio tzw. programach lojalnościowych. Pracownicy otrzymują je pod hasłem odzież robocza, a najwierniejsi klienci lub partnerzy firmy - wraz z życzeniami świątecznymi. Najdroższe i najbardziej wyrafinowane są wręczane przez prezesów szczególnie ważnym gościom w zaciszu gabinetów.

W mniejszych firmach gadżety ciągle jeszcze rozdaje się na wyczucie. Duże firmy bardzo precyzyjnie wpisują je w swoje strategie promocyjne. W Telekomunikacji Polskiej skodyfikowano prezenty dzieląc je na kilka grup: od tzw. standardowych po vipowskie. Od notesiku z magnesem do przyczepienia na lodówce za 76 gr, po elegancki zegarek za 506 zł. - Dobierane są tak, by zawsze wspierały albo ogólnie markę, albo bezpośrednio sprzedaż, albo
modnych ostatnio tzw. programach lojalnościowych. Pracownicy otrzymują je pod hasłem odzież robocza, a najwierniejsi klienci lub partnerzy firmy - wraz z życzeniami świątecznymi. Najdroższe i najbardziej wyrafinowane są wręczane przez prezesów szczególnie ważnym gościom w zaciszu gabinetów.<br><br>W mniejszych firmach gadżety ciągle jeszcze rozdaje się na wyczucie. Duże firmy bardzo precyzyjnie wpisują je w swoje strategie promocyjne. W Telekomunikacji Polskiej skodyfikowano prezenty dzieląc je na kilka grup: od tzw. standardowych po &lt;orig&gt;vipowskie&lt;/&gt;. Od notesiku z magnesem do przyczepienia na lodówce za 76 gr, po elegancki zegarek za 506 zł. - Dobierane są tak, by zawsze wspierały albo ogólnie markę, albo bezpośrednio sprzedaż, albo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego