Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
godzi się bowiem, aby gigantyczne zadłużenie kolei zlikwidowane zostało z pieniędzy podatników. Tylko 41 proc. ankietowanych uważa, że w PKP, zatrudniających 195 tys. osób, konieczne są reformy związane m.in. ze zwolnieniem tysięcy pracowników. W normalnych warunkach, jeśli firma dostarczająca towar nie otrzymuje od partnera handlowego należnej zapłaty, co najmniej wstrzymuje dostawy. Według 77 proc. badanych przez Pentor, reguła ta nie powinna obowiązywać w wypadku kolei. Wniosek: służby wodno-kanalizacyjne powinny zaopatrywać PKP w wodę bez względu na to, czy koleje za nią płacą, czy nie. Pytanie, do kogo w tej sytuacji dostawcy powinni kierować żądania zapłaty, skoro kolejowy kolos od
godzi się bowiem, aby gigantyczne zadłużenie kolei zlikwidowane zostało z pieniędzy podatników. Tylko 41 proc. ankietowanych uważa, że w PKP, zatrudniających 195 tys. osób, konieczne są reformy związane m.in. ze zwolnieniem tysięcy pracowników. W normalnych warunkach, jeśli firma dostarczająca towar nie otrzymuje od partnera handlowego należnej zapłaty, co najmniej wstrzymuje dostawy. Według 77 proc. badanych przez Pentor, reguła ta nie powinna obowiązywać w wypadku kolei. Wniosek: służby wodno-kanalizacyjne powinny zaopatrywać PKP w wodę bez względu na to, czy koleje za nią płacą, czy nie. Pytanie, do kogo w tej sytuacji dostawcy powinni kierować żądania zapłaty, skoro kolejowy kolos od
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego