Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
razem producentem nagrań był John Leckie, który wcześniej zasłynął dzięki współpracy z XTC, Magazine i Simple Minds. Pod jego okiem zespół wypracował brzmienie, które wkrótce miało zrewolucjonizować brytyjską scenę muzyczną. Czerpiąc inspirację z dokonań amerykańskich zespołów z końca lat sześćdziesiątych. pokroju Love, Big Star i przede wszystkim The Byrds, grupa wyeksponowała brzmienie wibrujących gitar, których dźwięk wręcz hipnotyzował swym nastrojem. W odróżnieniu od zespołów zza Atlantyku w rodzaju R.E.M., Long Ryders czy The Rain Parade, które kilka lat wcześniej przywróciły należne miejsce The Byrds w historii, The Stone Roses składając hołd Amerykanom dodatkowo wnieśli do ich rozpoznawalnego brzmienia gitar
razem producentem nagrań był John Leckie, który wcześniej zasłynął dzięki współpracy z XTC, Magazine i Simple Minds. Pod jego okiem zespół wypracował brzmienie, które wkrótce miało zrewolucjonizować brytyjską scenę muzyczną. Czerpiąc inspirację z dokonań amerykańskich zespołów z końca lat sześćdziesiątych. pokroju Love, Big Star i przede wszystkim The Byrds, grupa wyeksponowała brzmienie wibrujących gitar, których dźwięk wręcz hipnotyzował swym nastrojem. W odróżnieniu od zespołów zza Atlantyku w rodzaju R.E.M., Long Ryders czy The Rain Parade, które kilka lat wcześniej przywróciły należne miejsce The Byrds w historii, The Stone Roses składając hołd Amerykanom dodatkowo wnieśli do ich rozpoznawalnego brzmienia gitar
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego