Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wskazującą na to, że w miarę wzrostu dochodów udział wydatków na żywność maleje. W Niemczech, Francji, Austrii i Belgii jest on znacznie niższy, niż w Grecji, Irlandii i Portugalii. Wskaźnik wydatków na czynsze, opał i energię jest wyższy w krajach lepiej rozwiniętych ekonomicznie. Podobnie jest w odniesieniu do wydatków na wypoczynek, rozrywkę, kształcenie i kulturę. W przypadku innych grup nie można zaobserwować jakiejś wyraźnej zależności. Udział wydatków na "pozostałe dobra i usługi" jest w tych krajach zróżnicowany, co wynika zapewne z ogólnego i nieprecyzyjnego określenia tej kategorii oraz z różnych preferencji nabywców w analizowanej grupie krajów.
Oprócz zróżnicowanych wydatków na produkty
wskazującą na to, że w miarę wzrostu dochodów udział wydatków na żywność maleje. W Niemczech, Francji, Austrii i Belgii jest on znacznie niższy, niż w Grecji, Irlandii i Portugalii. Wskaźnik wydatków na czynsze, opał i energię jest wyższy w krajach lepiej rozwiniętych ekonomicznie. Podobnie jest w odniesieniu do wydatków na wypoczynek, rozrywkę, kształcenie i kulturę. W przypadku innych grup nie można zaobserwować jakiejś wyraźnej zależności. Udział wydatków na "pozostałe dobra i usługi" jest w tych krajach zróżnicowany, co wynika zapewne z ogólnego i nieprecyzyjnego określenia tej kategorii oraz z różnych preferencji nabywców w analizowanej grupie krajów.<br>Oprócz zróżnicowanych wydatków na produkty
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego