Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
Na to wygląda - choć uczniowie nie cierpią na brak wychowawców, to ich obecność coraz częściej jest tylko pozorna.
Nauczyciele nigdy nie nadawali z ucz-niami na tych samych falach, ale wydaje się, że teraz dzieli ich ocean. - My jesteśmy od rzutnika i od planszy, a oni od dawna już siedzą z głową w Internecie - mówi Lech Poduch, wicekurator mazowiecki, pedagog z 20-letnim doświadczeniem. Wychowawcy nie potrafią porozumieć się z uczniami, bo zwyczajnie nie nadążają za rzeczywistością. - Trudno, żeby taki nauczyciel był dla ucznia autorytetem - ocenia Poduch.

Budowaniu autorytetu nie sprzyja też system oceniania szkół. Ich jakości nie mierzy się sukcesami wychowawczymi
Na to wygląda - choć uczniowie nie cierpią na brak wychowawców, to ich obecność coraz częściej jest tylko pozorna. <br>Nauczyciele nigdy nie nadawali z ucz-niami na tych samych falach, ale wydaje się, że teraz dzieli ich ocean. - My jesteśmy od rzutnika i od planszy, a oni od dawna już siedzą z głową w Internecie - mówi Lech Poduch, wicekurator mazowiecki, pedagog z 20-letnim doświadczeniem. Wychowawcy nie potrafią porozumieć się z uczniami, bo zwyczajnie nie nadążają za rzeczywistością. - Trudno, żeby taki nauczyciel był dla ucznia autorytetem - ocenia Poduch. <br><br>Budowaniu autorytetu nie sprzyja też system oceniania szkół. Ich jakości nie mierzy się sukcesami wychowawczymi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego