Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
paść łupem oszustów.
Naciągniętym można zostać praktycznie wszędzie: w salonie samochodowym, sklepie, w Internecie, a nawet we własnym domu.
W większości przypadków specjaliści od marketingu nie oszukują, a jedynie nie mówią całej prawdy. Dopóki firma stara się przyciągnąć klienta do siebie nie ma w tym nic złego.
Jednak często reklamodawca z góry zakłada, że klient będzie po prostu jego ofiarą. A dochodzenie praw oszukanego po fakcie jest praktycznie niemożliwe. Firma znika jak kamień w wodę tuż po tym, jak naciągnie zaplanowaną liczbę osób.
Jeden z wciąż popularnych sposobów oszukania odbiorcy to wszelkiego rodzaje "promocje" przysyłane do domu. Nie są to zwykłe ulotki reklamowe
paść łupem oszustów.<br>Naciągniętym można zostać praktycznie wszędzie: w salonie samochodowym, sklepie, w Internecie, a nawet we własnym domu.<br>W większości przypadków specjaliści od marketingu nie oszukują, a jedynie nie mówią całej prawdy. Dopóki firma stara się przyciągnąć klienta do siebie nie ma w tym nic złego.<br>Jednak często reklamodawca z góry zakłada, że klient będzie po prostu jego ofiarą. A dochodzenie praw oszukanego po fakcie jest praktycznie niemożliwe. Firma znika jak kamień w wodę tuż po tym, jak naciągnie zaplanowaną liczbę osób.<br>Jeden z wciąż popularnych sposobów oszukania odbiorcy to wszelkiego rodzaje "promocje" przysyłane do domu. Nie są to zwykłe ulotki reklamowe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego