Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
Błędem dystrybutorów, na którym najczęściej wówczas dziennikarze budują swe artykuły, jest przedstawianie działalności dystrybutorów jako możliwości szybkiego zarobienia dużych pieniędzy bez konieczności wkładu pracy albo przedstawianie działalności dystrybutora jako życiowego celu absolutnego. Taki obraz powstaje nie tylko w bezpośrednich kontaktach, ale - niekiedy - także podczas publicznych wystąpień. Skutek tego typu kontaktów, z punktu widzenia społecznego odbiorcy Amway, jest bardzo negatywny.
Stąd płynie oczywisty wniosek, będący majstersztykiem sztuki przekonywania:
Choć naszym podstawowym zadaniem jest opieka PR nad Amway Polska, pomagamy także dystrybutorom w ich kontaktach z mediami, doradzając, wyposażając w materiały, ale najczęściej występując zamiast nich wobec dziennikarzy. Jest kilka powodów, dla których dystrybutorzy chętnie
Błędem dystrybutorów, na którym najczęściej wówczas dziennikarze budują swe artykuły, jest przedstawianie działalności dystrybutorów jako możliwości szybkiego zarobienia dużych pieniędzy bez konieczności wkładu pracy albo przedstawianie działalności dystrybutora jako życiowego celu absolutnego. Taki obraz powstaje nie tylko w bezpośrednich kontaktach, ale - niekiedy - także podczas publicznych wystąpień. Skutek tego typu kontaktów, z punktu widzenia społecznego odbiorcy Amway, jest bardzo negatywny.&lt;/&gt;<br>Stąd płynie oczywisty wniosek, będący majstersztykiem sztuki przekonywania:<br>&lt;q&gt;Choć naszym podstawowym zadaniem jest opieka PR nad Amway Polska, pomagamy także dystrybutorom w ich kontaktach z mediami, doradzając, wyposażając w materiały, ale najczęściej występując zamiast nich wobec dziennikarzy. Jest kilka powodów, dla których dystrybutorzy chętnie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego