Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
wielu innych oddziaływań. Obowiązki producenta wynikają z przepisów prawa oraz z warunków zawartych umów. Są to najczęściej obowiązki dotyczące bezpieczeństwa użytkowania, obsługi gwarancyjnej, produkcji części zamiennych i świadczeń z tytułu rękojmi. Dla wielu wyrobów bezwzględnym warunkiem ich zakupu i eksploatacji jest zagwarantowanie przez producenta sprawnej sieci serwisu technicznego. Przedsiębiorstwo produkcyjne zabiegając o pozyskanie i utrzymanie klientów oferuje im szereg różnorodnych usług, poprawiających jakość procesów zakupu i eksploatacji wyrobu. Ze względu na termin świadczenia są to usługi: przedsprzedażne, sprzedażne i posprzedażne. Usługi przedsprzedażne dotyczą głównie prezentacji wyrobu i doradztwa, sprzedażne - ułatwienia procesu zakupu (np. sprzedaż ratalna, kredyt, transport, ubezpieczenia), a posprzedażne - usprawnienia
wielu innych oddziaływań. Obowiązki producenta wynikają z przepisów prawa oraz z warunków zawartych umów. Są to najczęściej obowiązki dotyczące bezpieczeństwa użytkowania, obsługi gwarancyjnej, produkcji części zamiennych i świadczeń z tytułu rękojmi. Dla wielu wyrobów bezwzględnym warunkiem ich zakupu i eksploatacji jest zagwarantowanie przez producenta sprawnej sieci serwisu technicznego. Przedsiębiorstwo produkcyjne zabiegając o pozyskanie i utrzymanie klientów oferuje im szereg różnorodnych usług, poprawiających jakość procesów zakupu i eksploatacji wyrobu. Ze względu na termin świadczenia są to usługi: przedsprzedażne, sprzedażne i posprzedażne. Usługi przedsprzedażne dotyczą głównie prezentacji wyrobu i doradztwa, sprzedażne - ułatwienia procesu zakupu (np. sprzedaż ratalna, kredyt, transport, ubezpieczenia), a posprzedażne - usprawnienia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego