Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
w duszy gra", czego doświadczamy, sięgnijmy po perfumy. Po to właśnie są. Stworzenie zapachu trwa około roku. Na początek musimy ustalić, kiedy marka ma być lansowana. To nam powie, ile mamy czasu na kreowanie samego zapachu. Pół roku musimy poświęcić na procedury techniczne: testy alergiczne i konsumenckie, rejestrację.

- I wówczas zaczyna się praca. Indywidualna czy zespołu?

- Najpierw muszę sam sobie odpowiedzieć na pytanie, czym ma być nowa marka. Musi ona mieć bez wątpienia coś wspólnego z wcześniejszymi zapachami sygnowanymi tym samym nazwiskiem czy nazwą firmy. Dokonuję zatem pewnej syntezy tych zapachów. Później próbuję ustalić, co nowego ma wnieść ta marka. W
w duszy gra", czego doświadczamy, sięgnijmy po perfumy. Po to właśnie są. Stworzenie zapachu trwa około roku. Na początek musimy ustalić, kiedy marka ma być lansowana. To nam powie, ile mamy czasu na kreowanie samego zapachu. Pół roku musimy poświęcić na procedury techniczne: testy alergiczne i konsumenckie, rejestrację.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who3&gt;- I wówczas zaczyna się praca. Indywidualna czy zespołu?&lt;/&gt;<br><br>&lt;who4&gt;- Najpierw muszę sam sobie odpowiedzieć na pytanie, czym ma być nowa marka. Musi ona mieć bez wątpienia coś wspólnego z wcześniejszymi zapachami sygnowanymi tym samym nazwiskiem czy nazwą firmy. Dokonuję zatem pewnej syntezy tych zapachów. Później próbuję ustalić, co nowego ma wnieść ta marka. W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego