Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
uznane za prawdopodobne wobec danego problemu. A więc pojawiały się wystarczająco często i w sposób czytelny odnosiły się do obiektu, który stał się przedmiotem zakupu. Stopień tego prawdopodobieństwa jest w znacznej mierze określany jakością oraz częstotliwością efektywnego dotarcia do odbiorcy komunikatów reklamowych. Kreując więc wpływ reklamy na proces decyzji, należy zadbać o zwiększenie dostępności tych kategorii, które w sytuacji zakupu sprzyjać będą ukierunkowaniu ostatecznego wyboru, zgodnie z intencją nadawcy komunikatu.
Drugim, oprócz wpływu kategorii dostępności, kardynalnym dla analizy związku reklamy z podejmowaniem decyzji o zakupie czynnikiem, jest tak zwany efekt ekspozycji opisany przez Roberta Zajonca. Wiąże się on z wpływem częstotliwości
uznane za prawdopodobne wobec danego problemu. A więc pojawiały się wystarczająco często i w sposób czytelny odnosiły się do obiektu, który stał się przedmiotem zakupu. Stopień tego prawdopodobieństwa jest w znacznej mierze określany jakością oraz częstotliwością efektywnego dotarcia do odbiorcy komunikatów reklamowych. Kreując więc wpływ reklamy na proces decyzji, należy zadbać o zwiększenie dostępności tych kategorii, które w sytuacji zakupu sprzyjać będą ukierunkowaniu ostatecznego wyboru, zgodnie z intencją nadawcy komunikatu. <br>Drugim, oprócz wpływu kategorii dostępności, kardynalnym dla analizy związku reklamy z podejmowaniem decyzji o zakupie czynnikiem, jest tak zwany efekt ekspozycji opisany przez Roberta Zajonca. Wiąże się on z wpływem częstotliwości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego