Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
percepcji informacji kodowanych werbalnie, proces ten wymaga aktywnej reinterpretacji tekstu, co jest bardziej angażujące, a przy tym pochłania więcej czasu.
Dla określenia potencjalnych wymiarów obrazu produktu zbiór możliwych zdarzeń związanych z jego użytkowaniem powinien być określany z perspektywy osoby należącej do grupy docelowej realizowanej kampanii, a następnie dostosowany do przyjętych założeń strategicznych. Załóżmy, że głównym desygnatem realizowanej kampanii jest telefon komórkowy, który funkcje swe spełniać powinien zarówno w sytuacjach związanych z pracą zawodową, jak i w prywatnych obszarach życia. Wstępne określenie zbioru elementów zdarzeń, potencjalnie związanych z produktem, z których część może mieć wobec odbiorcy funkcję motywacyjną, przedstawia się następująco:
Czynność
percepcji informacji kodowanych werbalnie, proces ten wymaga aktywnej reinterpretacji tekstu, co jest bardziej angażujące, a przy tym pochłania więcej czasu. <br>Dla określenia potencjalnych wymiarów obrazu produktu zbiór możliwych zdarzeń związanych z jego użytkowaniem powinien być określany z perspektywy osoby należącej do grupy docelowej realizowanej kampanii, a następnie dostosowany do przyjętych założeń strategicznych. Załóżmy, że głównym desygnatem realizowanej kampanii jest telefon komórkowy, który funkcje swe spełniać powinien zarówno w sytuacjach związanych z pracą zawodową, jak i w prywatnych obszarach życia. Wstępne określenie zbioru elementów zdarzeń, potencjalnie związanych z produktem, z których część może mieć wobec odbiorcy funkcję motywacyjną, przedstawia się następująco: <br>Czynność
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego