Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
widzimy jej piękne ciało w sytuacji jednak intymnej, w której na co dzień pewnie nie chciałaby się pokazać. I to jest ekscytujące.

Osobowość, towar medialny

Kiedy w 1970 r. Teresa Sukniewicz pobiła rekord świata, została gwiazdą mediów, udzielała setek wywiadów, była nawet w "Tele echu", mimo że Irena Dziedzic w zasadzie sportowców nie zapraszała. - Po dwóch, trzech miesiącach wszyscy rozpoznawali mnie na ulicy.

Czy uroda sportsmenek to dobry towar medialny? Największe możliwości daje reklama, chociaż rodzimi spece z tej branży pozostają sceptyczni. - W reklamie z udziałem sportowców ważna jest osobowość, wygląd to dodatek - uważa Kuba Kamiński, szef warszawskiej agencji Brain. Osobowość
widzimy jej piękne ciało w sytuacji jednak intymnej, w której na co dzień pewnie nie chciałaby się pokazać. I to jest ekscytujące.<br><br>&lt;tit&gt;Osobowość, towar medialny&lt;/&gt;<br><br>Kiedy w 1970 r. Teresa Sukniewicz pobiła rekord świata, została gwiazdą mediów, udzielała setek wywiadów, była nawet w "Tele echu", mimo że Irena Dziedzic w zasadzie sportowców nie zapraszała. - Po dwóch, trzech miesiącach wszyscy rozpoznawali mnie na ulicy.<br><br>Czy uroda sportsmenek to dobry towar medialny? Największe możliwości daje reklama, chociaż rodzimi spece z tej branży pozostają sceptyczni. - W reklamie z udziałem sportowców ważna jest osobowość, wygląd to dodatek - uważa Kuba Kamiński, szef warszawskiej agencji Brain. Osobowość
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego