Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2930
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
jeszcze: radio, browar, producent sprzętu sportowego i napój regeneracyjny. Służba nie drużba.
Po chwili więc nad daszkiem każdego plażowicza pojawia się stosowna chusteczka, opalone torsy przykrywa superkoszulka, a w drugiej ręce (pierwsza zajęta jest balonikiem) zatknięta zostaje chorągiewka. Z przyczyn technicznych rytmiczne klaskanie na trybunce ustaje. Na szczęście jest jeszcze żeńska drużyna zajmująca się dopingiem z urzędu - oczywiście w barwach wszystkich sponsorów. Ta klaszcze (i piszczy) za wszystkich obecnych.
Rozstrzygające zbicie. Ze Staszka pot leje się strumieniami. Podbiegają organizatorzy - czas zmienić koszulkę. Logo się zabrudziło.

Polska szkoła marketingu
Nie jest tak, że tylko obce wzorce promocji królują na rodzimej plaży. Polski
jeszcze: radio, browar, producent sprzętu sportowego i napój regeneracyjny. Służba nie drużba.<br>Po chwili więc nad daszkiem każdego plażowicza pojawia się stosowna chusteczka, opalone torsy przykrywa superkoszulka, a w drugiej ręce (pierwsza zajęta jest balonikiem) zatknięta zostaje chorągiewka. Z przyczyn technicznych rytmiczne klaskanie na &lt;orig&gt;trybunce&lt;/&gt; ustaje. Na szczęście jest jeszcze żeńska drużyna zajmująca się dopingiem z urzędu - oczywiście w barwach wszystkich sponsorów. Ta klaszcze (i piszczy) za wszystkich obecnych.<br>Rozstrzygające zbicie. Ze Staszka pot leje się strumieniami. Podbiegają organizatorzy - czas zmienić koszulkę. Logo się zabrudziło.<br><br>&lt;tit1&gt;Polska szkoła marketingu&lt;/&gt;<br>Nie jest tak, że tylko obce wzorce promocji królują na rodzimej plaży. Polski
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego