Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 49
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
stać na zakup, odwoływanie się do jego sytuacji finansowej ("widzę, że lubi pani rzeczy w dobrym gatunku") - tłumaczy Zuzanna Celmer.
- Klientem trzeba się opiekować, być jednocześnie jego doradcą i dobrym znajomym - wyjaśnia Gabriel Zalas, przedstawiciel handlowy sieci Kadus (profesjonalne kosmetyki fryzjerskie). - Zawsze, kiedy wchodzę do salonu fryzjerskiego, zamierzam przede wszystkim zjednać sobie klienta: rozpoznaję jego potrzeby, a dopiero potem zaspokajam je "aktem sprzedaży" - dodaje. - Proponujemy klientom to, czego nie znajdą w sklepie: rozmowę, uśmiech, zainteresowanie ich problemami. Rzadko mówimy o konkurencji, reklamujemy wyłącznie własne produkty, podczas spotkań staramy się stworzyć kameralną atmosferę - tłumaczy Jacek Krajewski, "złoty" dyrektor Klubu Oriflame.
- Sprzedając konkretny
stać na zakup, odwoływanie się do jego sytuacji finansowej ("widzę, że lubi pani rzeczy w dobrym gatunku") - tłumaczy Zuzanna Celmer.<br> - Klientem trzeba się opiekować, być jednocześnie jego doradcą i dobrym znajomym - wyjaśnia Gabriel Zalas, przedstawiciel handlowy sieci Kadus (profesjonalne kosmetyki fryzjerskie). - Zawsze, kiedy wchodzę do salonu fryzjerskiego, zamierzam przede wszystkim zjednać sobie klienta: rozpoznaję jego potrzeby, a dopiero potem zaspokajam je "aktem sprzedaży" - dodaje. - Proponujemy klientom to, czego nie znajdą w sklepie: rozmowę, uśmiech, zainteresowanie ich problemami. Rzadko mówimy o konkurencji, reklamujemy wyłącznie własne produkty, podczas spotkań staramy się stworzyć kameralną atmosferę - tłumaczy Jacek Krajewski, "złoty" dyrektor Klubu Oriflame.<br> - Sprzedając konkretny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego