Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
wielu innych, wyodrębnionych obiektów zarządzania.
Opracowany model zarządzania jakością (rysunek 3.2) ma charakter uniwersalny i całościowy, a więc nie uwzględnia takich aspektów, jak: typ i wielkość organizacji, wielopoziomowość i hierarchiczność systemu zarządzania oraz celów organizacji, wewnętrzna struktura i rodzaje składników systemu zarządzającego oraz zarządzanego, a także wejścia i wyjścia, złożoność sieci i typów działań wykonawczych oraz procesów. Za naturalną należy uznać potrzebę uwzględnienia i uszczegółowienia powyższych aspektów w sytuacji rozwijania i przybliżania tego modelu do zastosowań praktycznych. Nie wywołuje również kontrowersji potrzeba organizacyjnego wyodrębnienia systemu zarządzania jakością (SZJ), który w prezentowanym modelu występuje w ramach systemu zarządzania organizacji.
Określenie 3
wielu innych, wyodrębnionych obiektów zarządzania.<br>Opracowany model zarządzania jakością (rysunek 3.2) ma charakter uniwersalny i całościowy, a więc nie uwzględnia takich aspektów, jak: typ i wielkość organizacji, wielopoziomowość i hierarchiczność systemu zarządzania oraz celów organizacji, wewnętrzna struktura i rodzaje składników systemu zarządzającego oraz zarządzanego, a także wejścia i wyjścia, złożoność sieci i typów działań wykonawczych oraz procesów. Za naturalną należy uznać potrzebę uwzględnienia i uszczegółowienia powyższych aspektów w sytuacji rozwijania i przybliżania tego modelu do zastosowań praktycznych. Nie wywołuje również kontrowersji potrzeba organizacyjnego wyodrębnienia systemu zarządzania jakością (SZJ), który w prezentowanym modelu występuje w ramach systemu zarządzania organizacji.<br>Określenie 3
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego