Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wiadomości kodowane ikonicznie nie pełnią roli zdecydowanie drugorzędnej, ze względu na konieczność identyfikowania kolejnych komunikatów oznaczających główny desygnat strategii reklamowej. Część z nich jest także wprowadzeniem do otwarcia kolejnej strategii reklamowej odnoszącej się do tego samego obiektu lub tej samej klasy obiektów.
Elementy przekazu reklamowego kodowane wizualnie oraz werbalnie zawsze znajdują się w interakcji. Zmienia się jednak stosunek nadrzędności pomiędzy nimi. W początkowych stadiach kampanii, w których dominuje przetwarzanie automatyczne, o przebiegu odbioru decydują wizualne elementy przekazu oraz ich związki z pozostałymi elementami wiadomości. W stadiach końcowych, związanych z przetwarzaniem kontrolowanym, decydującą funkcję pełnią elementy wiadomości kodowane werbalnie, które cechuje większy
wiadomości kodowane ikonicznie nie pełnią roli zdecydowanie drugorzędnej, ze względu na konieczność identyfikowania kolejnych komunikatów oznaczających główny desygnat strategii reklamowej. Część z nich jest także wprowadzeniem do otwarcia kolejnej strategii reklamowej odnoszącej się do tego samego obiektu lub tej samej klasy obiektów. <br>Elementy przekazu reklamowego kodowane wizualnie oraz werbalnie zawsze znajdują się w interakcji. Zmienia się jednak stosunek nadrzędności pomiędzy nimi. W początkowych stadiach kampanii, w których dominuje przetwarzanie automatyczne, o przebiegu odbioru decydują wizualne elementy przekazu oraz ich związki z pozostałymi elementami wiadomości. W stadiach końcowych, związanych z przetwarzaniem kontrolowanym, decydującą funkcję pełnią elementy wiadomości kodowane werbalnie, które cechuje większy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego