Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na okres 10 lat z prawem odnawiania na kolejne okresy 10-letnie, konflikty związane z naruszeniem oraz ważnością znaku towarowego Wspólnoty powinny być rozwiązywane na szczeblu organów ustawodawczych krajów członkowskich, jednak ich decyzje mają być wiążące; inne sprawy sporne są rozstrzygane przez Radę Apelacyjną i następnie przez Europejski Trybunał Sprawiedliwości, znak towarowy Wspólnoty może być odwołany wówczas, gdy nie jest wykorzystywany przez okres 5 lat lub gdy istnieje niebezpieczeństwo, że użycie go może wprowadzić w błąd klientów.
Planowane zasady ustanawiania znaku towarowego Wspólnoty przewidują dobrowolność jego stosowania. Ponadto znak towarowy ma stanowić rodzaj własności, podobnie jak w poszczególnych krajach. Można będzie dokonywać
na okres 10 lat z prawem odnawiania na kolejne okresy 10-letnie, konflikty związane z naruszeniem oraz ważnością znaku towarowego Wspólnoty powinny być rozwiązywane na szczeblu organów ustawodawczych krajów członkowskich, jednak ich decyzje mają być wiążące; inne sprawy sporne są rozstrzygane przez Radę Apelacyjną i następnie przez Europejski Trybunał Sprawiedliwości, znak towarowy Wspólnoty może być odwołany wówczas, gdy nie jest wykorzystywany przez okres 5 lat lub gdy istnieje niebezpieczeństwo, że użycie go może wprowadzić w błąd klientów.<br>Planowane zasady ustanawiania znaku towarowego Wspólnoty przewidują dobrowolność jego stosowania. Ponadto znak towarowy ma stanowić rodzaj własności, podobnie jak w poszczególnych krajach. Można będzie dokonywać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego