Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 01.08
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
sprzedaży nie obejmowała będących własnością Polmosu trzech marek - wódek Polonaise, Biała Dama i Łańcut. Wartość sprzedaży tych wódek stanowi tymczasem połowę zysków Polmosu. Według NIK ministerstwo nie mogło podzielić majątku spółki na dwie części, bo zabrania tego ustawa o komercjalizacji i prywatyzacji. Ponadto ministerstwo nie określiło choćby minimalnej ceny sprzedaży znaków towarowych, formy przetargu na nie, a nawet nie zastrzegło sobie prawa do jego unieważnienia. W efekcie bez względu na to kto kupi wódki, zobowiązania inwestycyjne karaibskiej spółki wobec Polmosu (milion dolarów) ulegną zmniejszeniu o 85 procent wartości znaków towarowych. W każdej chwili markowe wódki może też nabyć, a następnie sprzedać, CDC
sprzedaży nie obejmowała będących własnością <name type="org">Polmosu</> trzech marek - wódek <name type="prod">Polonaise</>, <name type="prod">Biała Dama</> i <name type="prod">Łańcut</>. Wartość sprzedaży tych wódek stanowi tymczasem połowę zysków <name type="org">Polmosu</>. Według <name type="org">NIK</> ministerstwo nie mogło podzielić majątku spółki na dwie części, bo zabrania tego ustawa o komercjalizacji i prywatyzacji. Ponadto ministerstwo nie określiło choćby minimalnej ceny sprzedaży znaków towarowych, formy przetargu na nie, a nawet nie zastrzegło sobie prawa do jego unieważnienia. W efekcie bez względu na to kto kupi wódki, zobowiązania inwestycyjne karaibskiej spółki wobec <name type="org">Polmosu</> (milion dolarów) ulegną zmniejszeniu o 85 procent wartości znaków towarowych. W każdej chwili markowe wódki może też nabyć, a następnie sprzedać, <name type="org">CDC
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego