Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Anna Rozalska
Tytuł: strona o sztuce i informatyce
Rok wydania: 2001
Rok powstania: 2004
niewykorzystana, zbeszczeszczona, ukradziona
niby niepotrzebna, lecz za nic sprzedana
oddana i wierna, opluta, sobą znękana
zohydzona, okrzyknięta, przezwana
miota się na własnym międzywełniu
bezprawna i bezbarwna, niemo krzycząca
bezwstydna, wyszydzona, pokawałkowana
bez cienia smaku, bez poloru, bez piękna
wypchnięta bez autora i pozostawiona bez odbioru
powieszona i wystawiona na pośmiewisko
zwiewa przed tłuszczą pragnąc poklasku tłumów
szczęśliwa, gdy pijana, ślepa i niema
radosna umiera w łachmanach
potwierdzona galerycznie, muzealnie
cenna sprzedajnością i notowaniem
encyklopedycznie martwa
patetycznie zbrukana
histerycznie święta
sztuka od sztuki
wyklęta

Batik

Technika batiku polega na uzyskiwaniu wzorów na tkaninie, najczęściej bawełnianej, przez pokrywanie płótna gorącym woskiem. Używa się
niewykorzystana, zbeszczeszczona, ukradziona <br>niby niepotrzebna, lecz za nic sprzedana <br>oddana i wierna, opluta, sobą znękana <br>zohydzona, okrzyknięta, przezwana <br>miota się na własnym międzywełniu <br>bezprawna i bezbarwna, niemo krzycząca <br>bezwstydna, wyszydzona, pokawałkowana <br>bez cienia smaku, bez poloru, bez piękna <br>wypchnięta bez autora i pozostawiona bez odbioru <br>powieszona i wystawiona na pośmiewisko <br>zwiewa przed tłuszczą pragnąc poklasku tłumów <br>szczęśliwa, gdy pijana, ślepa i niema <br>radosna umiera w łachmanach <br>potwierdzona galerycznie, muzealnie <br>cenna sprzedajnością i notowaniem <br>encyklopedycznie martwa <br>patetycznie zbrukana <br>histerycznie święta <br>sztuka od sztuki <br>wyklęta&lt;/&gt;<br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;Batik&lt;/&gt;<br>&lt;gap reason="photo"&gt;<br>Technika batiku polega na uzyskiwaniu wzorów na tkaninie, najczęściej bawełnianej, przez pokrywanie płótna gorącym woskiem. Używa się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego