Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 45
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
dziwi to w sytuacji, gdy dzień zajęć tzw. in company (przeznaczonych wyłącznie dla pracowników danej firmy) kosztuje 2000-6000 zł, a za otwarty kurs weekendowy słuchacz płaci 600-1200 zł.
- Atrakcyjne szkolenie jest formą nagrody. Pokazuje pracownikom, że nie są traktowani jak automaty do wykonywania określonych zadań. Rozumieją to pracodawcy zwłaszcza z tych firm, w których nie ma możliwości awansu pionowego - mówi Jolanta Porębska. - Jednocześnie coraz więcej osób ma świadomość, że nie można poprzestać na wiedzy wyniesionej ze szkół. Potrzebę dokształcania wymusza rynek oparty na młodej kadrze, zmieniających się technologiach i systemach pracy oraz dużej konkurencji.
Szkolenia organizowane przez renomowane agencje
dziwi to w sytuacji, gdy dzień zajęć tzw. in company (przeznaczonych wyłącznie dla pracowników danej firmy) kosztuje 2000-6000 zł, a za otwarty kurs weekendowy słuchacz płaci 600-1200 zł.<br>- Atrakcyjne szkolenie jest formą nagrody. Pokazuje pracownikom, że nie są traktowani jak automaty do wykonywania określonych zadań. Rozumieją to pracodawcy zwłaszcza z tych firm, w których nie ma możliwości awansu pionowego - mówi Jolanta Porębska. - Jednocześnie coraz więcej osób ma świadomość, że nie można poprzestać na wiedzy wyniesionej ze szkół. Potrzebę dokształcania wymusza rynek oparty na młodej kadrze, zmieniających się technologiach i systemach pracy oraz dużej konkurencji.<br> Szkolenia organizowane przez renomowane agencje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego