w-lewo

• ... granica. Teraz należało iść w skos lasem w prawo albo w lewo, czołgać się ostrożnie z dwieście metrów, aż minę granicę i...
  • ... się skrzyżowanie z czerwonym szlakiem (droga z betonowych płyt), skręcamy w lewo. Przed Ośrodkiem Dyrekcji WPN w lewo i na wysokości parkingu...
  • ... musiała być płytka w tym miejscu albo bezwiednie płynęłam. Skręciłam w lewo, a potem w prawo, na główną drogę Skobełki. Psy Kalinca...
  • ... spokoju- przytaknął Kuryłło. Wtem wystający spod koca ogon - poruszył się. W lewo, a później w prawo. Sebastian zamerdał ogonem, drgnął pod kocem...
  • ... młodzieży polonijnej, według projektu zakopiańskiego architekta Stefana Meyera. Szosa skręca w lewo i prowadząc przez pewien czas przez teren Tatrzańskiego Parku Narodowego...
  • ... I czepiała się teraz dosłownie wszystkiego. Że poleciałam trochę bardziej w lewo, że wylądowałam nie w tym miejscu, w którym mi kazała...
  • ... Znów wyłączyłem komórkę. Ominąłem plac Wilsona, ulicę Czarnieckiego i skręciłem w lewo w Mickiewicza. Dalej Andersa dojechałem do Anielewicza. Przy pomniku Bohaterów...
  • ... wykonane przez Władysłwa Walczaka z Gronika.
    Niebawem za kościołem skręcamy
    w lewo i dojeżdżamy do przysiółka Chotarz, mijając wiejski dom kultury. Wśród...
  • ... i jedziemy piaszczystą drogą, którą dojeżdżamy do ulicy Lubczykowej. Skręcamy w lewo, w Nadwarciańską. Jedziemy wzdłuż granicy lasów komunalnych, później skręcamy w...
  • ... dzielącą ulicę Kościeliską od ulicy (i dzielnicy) Skibówki. Przed nim w lewo odchodzi ulica Wojciecha Brzegi, upamiętniająca postać wybitnego góralskiego artysty - rzeźbiarza...
  • ... śmieci... 58 km Frydman. Znów, żeby zwiedzić miejscowość, trzeba zjechać w lewo od głównej drogi. A warto to zrobić, bowiem Frydman jest...
  • ... nie powinien sprawić większych problemów. Po dotarciu na szczyt skręcamy w lewo i zaczyna się najatrakcyjniejszy zjazd całej wycieczki. Na rozwidleniu dróg...
  • ... łódź motorową. Wsiadłem i ja.
    Z szumem i hałasem pomknęliśmy
    w lewo, w stronę głównego kąpieliska, przedefilowaliśmy przed zgromadzonymi tłumami, po czym...
  • ... się języka, tych niezbędnych zwrotów: "Spokojnie, to nie boli, spojrzyj w lewo, w prawo, nie ruszaj się, wszystko będzie dobrze...''
    - Długo zostajesz...
  • ... w innych dyscyplinach serię tricków: salta, obroty w prawo i w lewo. Można nawet w powietrzu odpiąć deskę i założyć ją ponownie...
  • ... łańcuch Messerschmittów 110, nie wdając się w walkę, natychmiast skręcił w lewo i zwinął się w zamknięte koło. Nastawił jeża. Messerschmitty szły...
  • ... tras, pełnych wąskich zakrętów i dziur w jezdni? Pchaj się w lewo, w ul. Popularną, z której zamiast jechać prosto do wiecznie...
  • ... jak nie błyśnie sino, a Skadi jak nie zakwiczy! Gaf w lewo, ona w prawo, niech zdechnę, jeśli łżę, trzy kozły magnęła...
  • ... odchyłce kierunku od naszego celu podróży - informuje nas ile stopni w lewo bądź w prawo powinniśmy skręcić by dotrzeć do celu.

Route...
  • ... jeden znak;
    - naciśnięciem klawiszy [Alt+Tab] spowodujesz przesunięcie zaznaczonego bloku
    w lewo, do najbliższej pozycji tabulacji;
    - klawisze [Alt+Spacja] umożliwią Ci przesunięcie...