Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
razy więcej niż przed ośmiu laty. Według analityków firmy konsultingowej PricewaterhouseCoopers do 2008 roku segment ten stanie się najszybciej rozwijającym się w branży rozrywkowej. Wartość sprzedanych na całym świecie gier będzie wzrastać co roku o 20 proc. W ubiegłym roku stworzenie dobrego produktu, który na dodatek przyniesie wysokie dochody, kosztowało średnio 10 mln dol. Drugie tyle pochłania promocja i reklama. Zaledwie pięć lat temu koszt produkcji gry był trzykrotnie niższy.

Przykład People Can Fly pokazuje, że wciąż można się dostać do pierwszej ligi, wykładając niewielkie pieniądze. Zdaniem Chmielarza, który jak na razie jako jedyny może powiedzieć, że ma receptę na sukces
razy więcej niż przed ośmiu laty. Według analityków firmy konsultingowej PricewaterhouseCoopers do 2008 roku segment ten stanie się najszybciej rozwijającym się w branży rozrywkowej. Wartość sprzedanych na całym świecie gier będzie wzrastać co roku o 20 proc. W ubiegłym roku stworzenie dobrego produktu, który na dodatek przyniesie wysokie dochody, kosztowało średnio 10 mln dol. Drugie tyle pochłania promocja i reklama. Zaledwie pięć lat temu koszt produkcji gry był trzykrotnie niższy. <br><br>Przykład People Can Fly pokazuje, że wciąż można się dostać do pierwszej ligi, wykładając niewielkie pieniądze. Zdaniem Chmielarza, który jak na razie jako jedyny może powiedzieć, że ma receptę na sukces
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego