Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
znaczenia. Liczy się efekt końcowy. Myśląc o budowaniu przekazu, kolejnego przekazu i jeszcze następnego przekazu rozbijemy spójność obrazu produktu, ciągłość komunikacji i efekt synergii. Przed podjęciem decyzji, określającej zapis poszczególnych komunikatów, należy mieć jasno sprecyzowane poglądy na temat obrazu produktu, pozycjonowania stałej reklamowej i optymalnego zapisu informacji w poszczególnych kodach.
Afekt ojcowski jest dobrze znanym efektem bezkrytycznego stosunku do własnych pomysłów. Jest naturalną częścią procesu twórczego. Skutecznie hamuje pracę w zespole oraz uniemożliwia dopracowywanie rozwiązań, które tylko pozornie wydają się idealnie trafne. Przeżywa go każdy, kto zetknął się z jakimkolwiek rodzajem twórczości. Jedyne antidotum na tę przypadłość to nabranie dystansu do
znaczenia. Liczy się efekt końcowy. Myśląc o budowaniu przekazu, kolejnego przekazu i jeszcze następnego przekazu rozbijemy spójność obrazu produktu, ciągłość komunikacji i efekt synergii. Przed podjęciem decyzji, określającej zapis poszczególnych komunikatów, należy mieć jasno sprecyzowane poglądy na temat obrazu produktu, pozycjonowania stałej reklamowej i optymalnego zapisu informacji w poszczególnych kodach. <br>Afekt ojcowski jest dobrze znanym efektem bezkrytycznego stosunku do własnych pomysłów. Jest naturalną częścią procesu twórczego. Skutecznie hamuje pracę w zespole oraz uniemożliwia dopracowywanie rozwiązań, które tylko pozornie wydają się idealnie trafne. Przeżywa go każdy, kto zetknął się z jakimkolwiek rodzajem twórczości. Jedyne antidotum na tę przypadłość to nabranie dystansu do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego

Młodzieżowe Słowo Roku 2020

Przyłącz się do V edycji plebiscytu PWN i zgłoś swoją propozycję.
UWAGA! Zgłoszone słowo nie musi być nowe, slangowe, ani najczęstsze. Doceniamy istotność tematu oraz kreatywność języka!
Powiedz o plebiscycie swoim znajomym.

Głosy można oddawać do
30 listopada 2020 r.

Wyślij
Weź udział w akcji „Młodzieżowe Słowo Roku 2020”!