Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy sprzętu agd
Rok: 2000
Czystszej Produkcji za wprowadzenie i stosowanie czystszej produkcji jako Systemu Zarządzania Produkcją i Środowiskiem Naturalnym. Pomimo dużej konkurencji na rynku AGD udziały firmy POLAR wynoszą dla sprzętu chłodniczego ok. 40%, a dla sprzętu pralniczego ok. 36%. Ok. 15% produkowanych wyrobów POLAR SA eksportuje do krajów Europy Zachodniej, Europy Wschodniej oraz Ameryki Północnej. Głównymi odbiorcami wyrobów Spółki są Niemcy, Holandia, Belgia, Hiszpania, W. Brytania, Irlandia, Szwecja, Francja, Grecja, Wyspy Kanaryjskie oraz Rosja, Litwa, Czechy.
Spółka posiada doskonale zorganizowany serwis naprawczy na terenie Polski. Sieć serwisowa firmy POLAR SA wykonuje zarówno usługi gwarancyjne, jak i pogwarancyjne, obejmując 31 produktów serwisowych fabrycznych i 135
Czystszej Produkcji za wprowadzenie i stosowanie czystszej produkcji jako Systemu Zarządzania Produkcją i Środowiskiem Naturalnym. Pomimo dużej konkurencji na rynku AGD udziały firmy POLAR wynoszą dla sprzętu chłodniczego ok. 40%, a dla sprzętu pralniczego ok. 36%. Ok. 15% produkowanych wyrobów POLAR SA eksportuje do krajów Europy Zachodniej, Europy Wschodniej oraz Ameryki Północnej. Głównymi odbiorcami wyrobów Spółki są Niemcy, Holandia, Belgia, Hiszpania, W. Brytania, Irlandia, Szwecja, Francja, Grecja, Wyspy Kanaryjskie oraz Rosja, Litwa, Czechy.<br>Spółka posiada doskonale zorganizowany serwis naprawczy na terenie Polski. Sieć serwisowa firmy POLAR SA wykonuje zarówno usługi gwarancyjne, jak i pogwarancyjne, obejmując 31 produktów serwisowych fabrycznych i 135
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego