Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Zgodnie z koncepcją marketingu innowacje są rozumiane szeroko, tzn. jako wszelkie okazje, także rynkowe, które przedsiębiorstwo może wykorzystać. Jednak w tym miejscu będzie mowa tylko o innowacjach technicznych.
Miarą technicznej innowacyjności przedsiębiorstw i przesłanką unowocześniania produktów jest zwykle poziom wydatków na badania i rozwój. W tabl.23 są przedstawione udziały B+R jako % PNB w największych krajach UE oraz w Japonii i USA. Jak widać, w analizowanym okresie najlepsze wskaźniki miały następujące kraje: RFN, USA i od lat siedemdziesiątych Japonia. Tablica 24 przedstawia zmiany tych wydatków wśród trzech członków światowej triady ekonomicznej, czyli krajów Unii Europejskiej, USA i Japonii.
Z zaprezentowanych danych
Zgodnie z koncepcją marketingu innowacje są rozumiane szeroko, tzn. jako wszelkie okazje, także rynkowe, które przedsiębiorstwo może wykorzystać. Jednak w tym miejscu będzie mowa tylko o innowacjach technicznych.<br>Miarą technicznej innowacyjności przedsiębiorstw i przesłanką unowocześniania produktów jest zwykle poziom wydatków na badania i rozwój. W tabl.23 są przedstawione udziały B+R jako % PNB w największych krajach UE oraz w Japonii i USA. Jak widać, w analizowanym okresie najlepsze wskaźniki miały następujące kraje: RFN, USA i od lat siedemdziesiątych Japonia. Tablica 24 przedstawia zmiany tych wydatków wśród trzech członków światowej triady ekonomicznej, czyli krajów Unii Europejskiej, USA i Japonii.<br>Z zaprezentowanych danych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego