Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
się to zrealizować z udziałem polskiego kapitału, czy też trzeba będzie się porozumieć z armatorem litewskim - powiedział prezes Karger. Przyznał, że o projektach rozmawiał już wstępnie z polskimi armatorami - bez rezultatu. Możliwość zaangażowania się w takie przewozy rozpatrywano z Polską Żeglugą Morską, Euroafryką, Chipolbrokiem (chińsko-polska spółka żeglugowa), Polską Żeglugą Bałtycką. Karger sondował nawet możliwości Żeglugi Pomorskiej, która zajmuje się eksploatacją wolnocłowych stateczków. Armator ten sam przyznał, że jest za słaby na tak poważne przedsięwzięcie. - Podjąłem się urzeczywistnienia tego pomysłu, gdyż może on być instrumentem odbudowy jakiegoś segmentu rynku żeglugowego - uważa prezes Biura. Jego zdaniem, należałoby powołać konsorcjum kilku firm morskich
się to zrealizować z udziałem polskiego kapitału, czy też trzeba będzie się porozumieć z armatorem litewskim</> - powiedział prezes Karger. Przyznał, że o projektach rozmawiał już wstępnie z polskimi armatorami - bez rezultatu. Możliwość zaangażowania się w takie przewozy rozpatrywano z Polską Żeglugą Morską, Euroafryką, Chipolbrokiem (chińsko-polska spółka żeglugowa), Polską Żeglugą Bałtycką. Karger sondował nawet możliwości Żeglugi Pomorskiej, która zajmuje się eksploatacją wolnocłowych stateczków. Armator ten sam przyznał, że jest za słaby na tak poważne przedsięwzięcie. <q>- Podjąłem się urzeczywistnienia tego pomysłu, gdyż może on być instrumentem odbudowy jakiegoś segmentu rynku żeglugowego</> - uważa prezes Biura. Jego zdaniem, należałoby powołać konsorcjum kilku firm morskich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego